Remington F5800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington F5800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Bert 24-11-2015
Geschreven voor: Remington F5800

Na 14 maanden is het apparaat stuk, laad niet meer op. De tondeuse van ditzelfde merk HC363C is inmiddels ook stuk, want ... laad niet meer op. Nooit geen Remmington meer en gezien de omslachtige service koop ik ook niet meer bij webwinkels zoals Redcoon (waar ze beide vandaan kwamen).

FreekRR 11-06-2014
Geschreven voor: Remington F5800

Na vele jaren een philips met 3 koppen systeem (snoerloze eenvoudige uitvoering) gebruikt te hebben, ben ik overgestapt naar de remington. Als ik de remington met de philips vergelijk dan vind ik de remington voldoende handig te hanteren maar de philips toch makkelijker. Het scheerresultaat met de remington is glad 's ochtends maar aan het eind van de avond valt het op dat de stoppelbaard er is. Dat was ik gewend want na het scheren met de philips is de huid 's avonds ook nog redelijk glad. Ik kijk het nog een tijdje aan, maar vooralsnog lijkt de remington de haartjes minder diep af te scheren.

Reneme 18-02-2014
Geschreven voor: Remington F5800

Het apparaat ligt goed in de hand en scheert zeker voldoende glad. De batterij indicatie is duidelijk en het is me nog niet gebeurd dat ik mijn scheerbeurt niet kon afmaken omdat de batterij binnen een paar seconden leeg was, een euvel dat mijn vorige apparaat wel had.
Schoonmaken doe ik steeds na twee scheerbeurten onder de kraan en dat gaat prima.
Degelijkheid een 8 gegeven, omdat ik een cijfer moet geven, maar ik kan daar eigenlijk op dit moment nog geen zinnig woord over zeggen.

JohnWie 08-11-2013
Geschreven voor: Remington F5800

Een erg fijn apparaat. Hiervoor gebruikte ik afwisselend een driekop van Philips en scheermesjes. Toen ik het apparaat uitpakte was mijn eerste reactie: mooi, groot en redelijk "zwaar". De eerste week viel het apparaat tegen. Moest even wennen denk ik. Andere manier van vasthouden en andere manier van op je huid zetten. Daarna ging het steeds beter. Het bevalt zo goed dat ik me nog maar af en toe met een mesje scheer. Hij maakt wel meer lawaai dan de Philips.

Cover64 07-09-2013
Geschreven voor: Remington F5800

Zeer goed scheerapparaat vergeleken met mijn oude Panasonic die ik al na 1x scheren moest opladen terwijl het apparaat nog geen 3 jaar oud was! Het scheerresultaat is geweldig. Scheert echt superglad en met 1x opladen kan ik een hele week scheren. Opladen duurt ongeveer 2 uur. Schoonmaken gaat ook goed en snel, je kunt het apparaat onder de kraan afspoelen. Enig minpuntje is de relatief zwakke tondeuse.

m.v.d.hout 18-02-2013
Geschreven voor: Remington F5800

Eindelijk een scheerapparaat wat doet, wat hij moet doen en kunnen. Hij lijkt heel veel op mijn voorlaatste Braun, is wat grover, maar scheert perfect en is heel makkelijk schoon te borstelen. De scheerresultaat van de tondeuze tussen de scheerkoppen overtreft alle Brauns
De firma Braun heeft als leus: "Scheert de baard en niet de huid". Vind ik van toepassing op dit apparaat en niet op mijn laatste Braun.

jurgenhoi 06-01-2013
Geschreven voor: Remington F5800

Ik ben erg blij met dit scheerapparaat, hiervoor had ik een driekoppige philips, deze maakte mijn huid alleen maar ruwer en kreeg meer pukkels. Dit apparaat scheert gladder en is veel makkelijker in het gebruik, makkelijker schoon te maken en eigenlijk gewoon super. Bedankt Remington!!